2kucukbebis en doğrusu ya arada yaş farkı çoğaldıkça insan rahatlığa alışıp bu günlere dönmek istemez😂 bende oğlum 8 aylıkken hamile kalmıştım ama kürtaj olmak zorunda kaldım gün sayıyor olacaktım bu dönemde, oğlum şu an 17 aylık oldu kolik bebekti şu an gece 4 ve ben yeni yatağa girebildim, spirali geçen hafta kaydığı içim çıkarttı doktor bizde bi şans verelim dedik zaten uyumuyoruz bari ikisi bir arada geçsin diye ama ara uzadıkça vazgeçerim gibi gözüküyor 😂