Bahar1 Be65tul benim ikinci sezeryan diye 18.250tl ilk cocuk fiyatı daha farklı oluyormuş çünkü devlet ilk çocuğun masraflarını karsiliyormus ama malesef ikinci cocugun karsilamadigi icin fiyat farkı varmis
Mrvtrk İstinye liv e gidiyorum. Normal 38 sezaryen 46 bin tl dediler. Ben ekimde doğurucam ben doğurana kadar 60ı 70i bulur
Be65tul Mrvtrk bende Ekim de ama cokmus orası canım benim hastane sormadım ama taş patlasın 10 15 dur bence
Mrvtrk Be65tul evet biraz çok. Benim evime ora yakın diye tercih ettim. Acil durumlarda hemen gidebilmek için. Reyapa falan da sormuştum orada 18 demişti. Kolanda 28di sanırım ama ekime kadar tabi fiyatlar böyle kalmaz.
Cesurx CereenCkr ben Gönül hanıma gidiyorum.Normal doğum yanlısı olmadigini duydum.Henuz bu konuyu konuşmadık.Arkadasim Nereda hanıma gidiyor o sanki daha memnun gibi.
CereenCkr Cesurx anladım o hastane sanırım bizede yakın Esenyurt ta oturuyorum yakın hastane bul diyor cevremdekiler gönlüm bahçelievler Medipol ama bakalım 🤷