Kızlar benim genelde yumurtlama dönemimde kasıklarım yumurtalıkların olduğu yerlerden hafif sızlar arada şiddetli olduğu da oluyor nadiren, birkaç gün sonra geçer. Bu ay o sızı geçmedi sürekli inceden hissettiriyor kendini. Yumurtlama üzerinden de 8-9 gün geçti. Test yapmam için erken. Bu şekil gebelik belirtisi yaşayan oldu mu merak ettim. Biliyorum elbette kesin olarak bilemeyiz ama deneyimleriniz varsa bekliyorum canlar ❤️