Zuleyha_73 Kızlar 36.haftalık gebeyim geçen hafta kontrole gittiğimizde doktor bebeğin kafasının doğum kanalına girdiğini söyledi doğumun ne zaman olacağı belli olur mu sizce?bebeğin kilosu 2400gr daha çok zayıf erken gelmesinden korkuyorum
Temmuzmucizesi26 Zuleyha_73 hemen geleceğini sanmıyorum endişe etmeyin o kadar kolay olsa keşke doğumlarımız 🫠 açıklık vs kontrolü yaptı mı
xhbgns Zuleyha_73 Kanala girmesi hemen doğacağı anlamına gelmez suyunuz gelmediyse sancılarınız sıklaşmadıysa doğumunuz başlamamıştır, hafta olarak gayet ideal haftanız erken sayılmaz artık sağlıkla ve zamanında dünyaya gelsin bebişiniz 🌸
MorKelebek54 Zuleyha_73 2400 gr cok zayif bi benek degil ki ben mi yanlis biliyorum? Bu kiloda dogan bebek cok var en basiti benim karsi komsum bi kac gun once dogum yapti bebeği 2 bucuk kilo oldgunu soyledi ki hadtasi da ilerideydi. Ben mi yanlis biliuorum acaba
iremd-1798 Zuleyha_73 korkmayın benim kızım 2200 gram doğdu ama herhangi bir sorun yaşamadık şuanda 6 yaşında sadece zayıf ve uzun boylu gözüküyor ☺️ ama sağlıklı ☺️ sadece şu ne yese kilo almayan insanlar var ya öyle olacak ☺️
Zuleyha_73 Temmuzmucizesi26 alttan muayene yaptı açıklık olduğunu belirtmedi nstde çok az bi sancı çıktı o kadar
Hey_makaron 36 dan sonra bebeğiniz prematüre olmaz merak etmeyin ama bebeğe kilo aldırmaya xaltusin muz süt kaşar peynir çok tüketin ki bebek biraz daha kilo alsın .
Zuleyha_73 Hey_makaron çok tüketmeye başladım 1 haftadır süt ve süt ürünlerini umarım çabucak kilo yapar zilliyem
Zuleyha_73 xhbgns suyum yok aslında ama bazen kasılmalarım oluyor onlar da muhakkak yalancı sancılardır
Temmuzmucizesi26 Zuleyha_73 daha zamanınız vardır bence kasmayın stres yapmayın erken olmasa bile stresten erken geleceği tutar akışına bırakın birde haftanız hiç fena değil 28 29 da doğum yapıp kucağına alan anneleri okuduk burda
xhbgns Zuleyha_73 Doğum sancısını ayırt edersiniz yalancı sancılardır o gelenler sakin olun kötüyü düşünmeyin asla ne zaman gelmek isterlerse o zaman geliyorlar ben kontrole gittim 1 hafta 10 güne doğurursun dedi doktorum açıklığım vardı ama sabahına doğuma gittim suyum geldiği için ve asla beklemiyorduk o yüzden hiç düşünmemeye çalış sen ne kadar rahat olursan o süreç de o kadar rahat ilerliyor 🌸
Mervepera Zuleyha_73 kızım 37 haftada 2700 dogdu streslencek bir durum yok gayet iyi haftanız sorun olmaz 🥰