buseyusuf27 Cansu3463 hastaneden kagıt aldıysanız olabılır cızelgelı yoksa e nabızdan olan sonuc sonuc degıldır
Cansu3463 buseyusuf27 yok e nabizdan baktım o yüzden anlayan varmı diye sordum bayramdan sonra doktora gidicem
buseyusuf27 Cansu3463 malsef o sonuc degıl kagıtda grafık olması gerek kı sonuç soylensın umarım ıyıdır aksını dusunmeyın 🤗