Temmuzmucizesi26 evet 50 altı erkek 50 üstü kız teoriye göre ve benimde 16 , yani erkek olması gerekiyo doğruysa ama bilemiyorum tabi yanilma payı illaki vardır kendi adıma cok isterim yanılma olsun😊 ilk çocuğum erkek çünkü. Tabiki rabbim ne verirse önce sağlıklı olsun ama gönlüm kız istiyor Allah’ım nasip ederse 🙏🙏🙏