Jsjkskklsls Bır kızım oldu kızlar cok tatlı ama burnu biraz kemerli gıbı zamanla cocuklar degısıyomu bızde kemerli burun yok😁aman sakın lınclemryın herkes söyleye söyleye kafama burnu takıldı 😁
nurcan05 Jsjkskklsls normal mi oldu nasıl doğurdunuz bende bekliyorumda ondan sordum 🤭 kaçıncı haftada doğurdunuz benim kızda babasına çekmez inşallah anasına benzer burnu 😅
CokCahilsinKeskeOlsen Jsjkskklsls zamanla düzeliyor şuan ödemi var vücut büyüdükçe şekilleniyor düzenliyor hayırlı olsun sağlıkla büyüsün
Jsjkskklsls Kubra_3351 38+3 canım ama cok kucuk 3 kılo dogdu sanki daha az gıbı kilosu vucudunun bazı yerlerinde tuyler var