Arkadaşlar yakın bir arkadaşımın sorusu bana sordu Ben bir bilgim olmadığı için size danışmak istedim Sezeryan sonrası özellikle Devlet Hastanesi için soruyorum karna belli bir süre için kum torbası konuluyor mu Yoksa kendisi mi talep etmeli. Şimdiden hepinize çok teşekkür ediyorum