Temmuzmucizesi26 ilk hamilelik mi ? Bunları yazarken sizleri asla korkutmak için yazmıyorum ileriyi görün hazırlıklı olun diye yazıyorum ki bende aynı şekilde doğum öncesi zor karnında bir bebek sürekli aklım orda iyi mi diye düşünmekten 4 hafta arayla gittiğim kontrol günlerini sayardım . Kendi tecrübelerimi anlatmak istiyorum yani doğum öncesi daha iyi daha rahat eğer bir problem yoksa . Doğum sonrası çok ayrı bir boyut şuan Herseyı tasarlayabiliyorsunuz boyu, kilosu vs dıye . Ama tek onlarla olmuyor ilk zaman süt gelip gelmemesi bunu o ilk gün stresınden düşünemiyor mama vermek aklımıza dahi gelmiyor. Sonra sarılık, atak dönemleri, gaz sancıları ve en büyüğü lohusalık… her şey çok güzel ilerlerken 4. Ay atağı diye birsey var :) çocuk resmen değişiyor emen çocuk emmıyor vs. Vs. İşte bir de tek iseniz yanınızda size yardımcı olacak kimse yoksa bakın o zaman halinize.