Demtynaz Merhabalar hanımlar geceleri bazen emzirme sonrasında bebeğim gazını çıkarmadan yatıyorum sizce bir sorun olur mı ?
NewMomm1 Demtynaz benim oğlum 4 aylık çıkartmaya çabalıyordum ama uyuduğu için asla çıkarmıyor geceleri
CokCahilsinKeskeOlsen Demtynaz kaç aylık her beslenme sonrası uyusa dahi cikarilmali yoksa gaz birikmesi oluyor
fermaneva01 Demtynaz 5 dk yakın uğraşıyorum baktım çıkarmıyor koyuyorum yerine ağlarsa kalkıp tekrar deniyorum hemen çıkıyor bir sorun olmaz sadece kusabilir belki ona dikkat et ☺️
Belginylmz Demtynaz ben geceleri uyuduginda çıkarmadım hiç ama sabahlar hep cikartirim bı sknti yasamadim