Betyy iyi veyada kötü olmasıyla alakası yok 1 hafta önden de gelse geriden de gelse sorun olmaz diyorlar taki bu 3 haftayı aşarsa sıkıntı oluyor ve ileriden olunca doğum erkene alınmıyor son adet tarihine göre doğum yapılıyor canım sadece bebeğin önden gitmesi iri bir bebek anlamına geliyor bu da ne kadar iyi ne kadar kötü bilmiyorum 😊