iremd-1798 Senmsii ay evet bunu duymuştum indirdim ama bakmayı unuttum kontrol edeyim azıcık bir de dediğim gibi ne alacağımı bilemediğim için de kararsız kaldım. Şimdi az çok kafama oturdu ☺️☺️
iremd-1798 bebisliozlem valla Philips avent alacağım ilk kızımda yapamadım şimdi yapacağım elimden geldiğince alacağım onun daha rahat ve bebişe uygun olduğunu duydum ❤️ benim ikinci olmasına rağmen acemi kaldım bazen halime gülüyorum ☺️ sanki ilk defa yaşıyor gibiyim ☺️
bebisliozlem iremd-1798 aynen öyle kuzum canın nasıl istiyorsa öyle yap bende ilk etapta bilseydim sadece avent alırdım valla
iremd-1798 Bu arada ben 25 haftalık hamileyim. Bebiş iki haftadır hep alt kısımda hareket ediyor. Bazen baya aşağı da bazen de bir tık üstünde ama genel olarak aşağıda. Benim gibi olan var mı ☺️
bebisliozlem iremd-1798 öyle yap canım olmadı bende öyle yapıcam 0-3 aylıklar çok büyük gelirse 2,3 tane yenidoğanlardan tulum alıcam
iremd-1798 bebisliozlem olsun canım ilk kızım Philips avent olmadan büyüdü büyüyor yanii ama bunda o markayı istiyorum. ❤️ Bende yarın bakacağım umarım içime siner bir şeyler alırım ❤️
biranne__ iremd-1798 bence yenidoganı az alın hep öyle diyorlar genelde 0-3 alın bi hastane çıkışı daha alıp yenidogan almayı bırakabilirsiniz tabii ama bi yandanda
iremd-1798 biranne__ bende çok yeni doğan almak istemiyorum. Eğer ki minyon olursa da büyük gelirse doğumdan sonra küçük takımlar alırım yine ❤️
Mommm52 Şampuan, losyon, yağ mustela ya da ecowell set Alabilirsiniz. İndirimde Avent emzik bulursanız alabilirsiniz. Biberonu ben lansinoh tercih ettim Avent de güzel size bağlı biraz. Ateş ölçer, çamaşır deterjanı siveno, Süt saklama poşeti alabirsiniz :)
iremd-1798 Mommm52 ay evet onlarda lazım da ilk olarak kıyafetleri bitirmeye çalışacağım annem bunlar en son eşyalar diyor bana kalsa şuandan alırım da ☺️ sanırım annem de karıştığı için kafam karışıyor ☺️
zhdcck iremd-1798 biz de bayramdan sonra yapacağız alışveriş kafam çok karışık ne alacağımı hiç bilmiyorum ben de😅
iremd-1798 zhdcck ay valla birinci de olsa ikinci de olsa çok kafa karışıyor ☺️ inşallah yetişir o kaldı bu kaldı demem. ☺️