Hazili ayy o kafa çıktığı an öyle bir rahatlıyorsun ki yeniden doğmuş gibi,iki çocuğumda da kafası çıktığı an “OHHH” diye bağırmıştım afedersiniz sanki kabızsınız ve en sonunda çıkıyor öyle bir rahatlama 🤭 ayağa kalkıp yürüdüğünde tüy gibi hafif hissediyorsun harika bir şey sezeryan olanlar için ilk kalkış zordur ama normal doğum yapan birisi olarak aşırı güzel 🫣