Sadeceanne2 Dra1 nefesimde daralma oluyor minnoş diyafram a basıyor 🥴🥴🥴 büyüyoruz. 27-6 olduk bacaklarımla leğen kemiği birleşim yerlerim birbirinden ayrılmış gibi ağrıyor
Birminikannesi_2018 Dra1 benim çocuk gelmeyecek galiba 41+6 🤷 doktora gitmeye korkuyorum belki de günü yanlış diye düşünüyorum kafam çok karisik
CereenCkr Dra1 bende bugün girdim doktorum belli bile değil çok kararsızım hangi doktora gitsem nerede dogursam bilmiyorum 😒
Dlar Bende 5 gün sonra giricem biz konuştuk doğumu ama haftaya tekrar netleştirecez şeker çıktığı için erken alabiliriz dedi
Zynpp-sahn06 Dlar bendede şeker var ve hiç dusmeyen 38 39haftayu geçirmeyiz dediler 30+5im bakalım nolacakx😌
Zynpp-sahn06 Naciyemutlu açlik 110 tokluk 190 arası haftasıyla uyumlu değil miş 3hafta önden gidiyo dedi bebek
Naciyemutlu Zynpp-sahn06 benimde yüksek 10 gündür düşmeyince yatış verildi iki hafta önden gidiyo .. sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Zynpp-sahn06 Dlar bilmiyorumki valla her olctugumde yüksek cikiyo şimdi insüline başladım ama çok kötü biseyseker hicbsey yiyemiyosun halden dusuyosun resmen
Dlar Zynpp-sahn06 geçmiş olsun canm benimde çıktı yüksekti Ma diyet işe yaradı oyüzden sordum üzüldüm valla çünkü cidden yıpratıcı bir süreç bide sürekli yürüyüş yapıyorum artık yorgun düşüyorum ya
Naciyemutlu Zynpp-sahn06 düzenli tansiyon şeker ölçüm ve günlük doz ayarlaması. Normalde evde olsa atıyorum bi hafta sonra gel ölçüm yap ona göre artırım yapılıyo. Hastane de günlük bakılıp diğer gün hemen doz artırılıyor. Hızlı tedavi olmuş oluyor
Zynpp-sahn06 Dlar sağolasın canım bana bide fazla yürüyüş yasak yuruyemiyomki hemen alt tarafım çok agriyo çocuk çok kasiliyo
Zynpp-sahn06 Naciyemutlu ben kaç gündür ölçüm yapmıyorum insülunu vuruyorum o kadar gerçekten artık çok yoruldum ağlama derecesine geliyorum artık