Arkadaşlar ben şu an tam 25 haftalık hamileyim ve bir haftadır ara ara ellerim de ayaklarımda şişlik oluyor ödem olduğu çok belli ve ben toplamda 10 kilo almış durumdayım ☹️ sizde durumlar nasıl. Açıkçası ödem beni korkutuyor sanki erken başladı gibi . Bayramdan sonra doktor kontrolüm var sizlere de sormak istedim