Minilborulceee Ebe bana 2 günde 2 katına katlar demişti maşallah senin katlamiş hayırlı olsun bir hafta sonra git keseyi görürsün inşallah 🙏🏻
CokCahilsinKeskeOlsen Kizkiza tekrardan verseniz iyi olur bu seferki de güzel cikarsa 1 1 hafta bekleyip doktora gidin kese hatta belki bebeği bile görürsünüz
Alpmusts Atışın güzel maşallah aynı zamanlar kan vermişiz benım 1nisanda 36 4 nisanda 190 cıktı yarın tekrar vereceğim inşallah sağlıkla ilerler
Alpmusts Kizkiza yarın akşam vericem inşallah tekrar artar sağlışşı şekilde ikimizinkide ♥️ ederim sende yaz