yilldizyilldiz
Cilginanne2bebeli68
Mira1604
miniiiikfasulye
busduuk1914
Kızlar cevaplarınız için çokkk teşekkür ederim. Sabah 8 de hemen kalkıp gittik doktora. Down sendromu riski değil başka bir risk görünüyor dedi. Bu da damak yarığı, omurilikte sorun olabiliyormuş. Perinatolojiye yönlendirdi. Hemen gittik. Tüm organlarına baktı. Kalp, beyin, mesane, el, omurilik, dudak, mide hepsi hamdolsun iyidi. Olması gereken büyüklükte gelişimi gayet iyidi. Hepinize çok teşekkür ederim 💕 Sabah hastaneye giderken okudum ama yanıtlayamadım. Çok rahatladım mesajlarınıza 🙏🏻