Gzd0303 Evet bunu biliyorum ama SGK ya gidip bizzat bilgi almıştım raporu almadan önce.İş yerine rapor süresince gidip çalışmamış olmam gerekiyor bunun altını çizdi kadın.Yani hem iş yerinden maaş alıp hem de SGK dan para almanız mümkün değil, tespit edilirse alamazsınız vs demişti o yüzden emin değilim tam