Kaktuscekirdegi merhaba ben 38,1 haftalık hamileyim. Kendi çantamı yazayim sana sen kendine göre ayarla, bu arada 2. Dogumum olucak inşallah. Bebek için 1 beşli yenidoğan takım,3 zıbın,2 yenidoğan tulum,17 tane fln bez, doğumum şuan olacağı için sıcak havalar o yüzden bir nohut battaniye, Corap. Pişik merhemi fln koymadim çünkü 2 günde pişik olmaz bence zaten insan sık sık değiştirir. Kendim icin de 2 geniş iç çamaşırı,2yarim atlet, 2 adet pijama takımı,Corap,terlik,yazma,lohusa pedi