Merve_3351 Kızlar hamiliktle ipek kirpigin bir sakıncası yoktur demi Birde hep kullandgm güneş kremini almak içn eczaneye gittim bana doktora danişip kullan dedi ve ben 32 haftadir sormadan kullandım.ne gibi sakıncası olabilir
aytencelik Merve_3351 ya ben de ipek kirpik yaptırmak istiyordum doktor tavsiye etmedi hem kullandıkları malzemelerden dolayı hem de en az 1 saat sırt üstü yatar şekilde bekliyoruz ya işlemin bitmesini o yüzden. Ama başka yöntemle yaptıranlar varsa bilemem bilgi almak isterim 😂 Güneş kremi de ben de doktorun söylediğini almadım kendi kullandığıma devam ediyorum 37. Haftadayım yani.
Merve_3351 aytencelik taktırmak istiyorum başka şehire gidicem kurban bayrami felan derken makyajla ugrasmak istemiyorum ayrıca kendimi boşver mişde görmek istemiyorum. Kendini rahatsız hissettiğin zaman ayaklanmak isteyebilirisn
Nazlimom aytencelik ben yan yatıp başımı dik yapmıştım yastık koymuştuk belim ağrıdığında kalkıyodum dinlenip oturuodım