Leyla39 Fatoss12 bir hafta oldu biteli kurs. İmkân varsa gidin. Kendinize ve bebeğinize yapacağız en büyük yatırım. Hele ki ilk çocuksa mutlaka gidin.
Boncukk123 Fatoss12 ben online katıldım çok memnun kaldım zoom uygulamasında anlatıldı önemli gorduklerımı ekran kaydı aldım ara ara girip bakıyorum unutmamak için bence çok faydalı hele ki ilk gebelik olunca insan bilinmezlikten korkuyor öğrenmek iyi geliyor insana 🌸
Baltanem Ben gitmiştim şuan hala aynı ekiple arkadaşlığımız sürüyor bebeklerimiz hakkında fikir alışverişi yapıyoruz yeni dostluklar kazandık arada buluşma da yapıyoruz eğlenceli oluyor git derimmm 🥰