merylii_ An itibariyle normal sürede son 6 haftaya girmiş bulunmaktayız, biz pırasa olduk, 34+0 dan tüm teyzoşlara öpücükler, sizlerde durumlar ne kızlar, kimin şafak kaç, kimlere buton geldi?
biranneikievlat merylii_ Bize buton geldi, Rabbim sağlıkla kavuştursun evlatlarımızı bize 🌺 Mayıs 8 planlı sezaryen ama bakalım 🤷🏽♀️
Boncukk123 merylii_ 33+6 bir kaç gün önde gidiyoruz ama uygulama bu şekilde sağlıkla zamanında kucağımıza almak nasib olsun 🤲🏻🌸
Dalenkamader merylii_ Bana da geldi geçen hafta insan bı panik oluyor yani ben oldum acikcasi 😅 Hem doğum şimdilik uzak geliyor hem de yanlışlıkla basar mıyım diye dikkat ediyordum ilk günler
merylii_ biranneikievlat 1 ay kalmış ben beklemedeyim bakalım beyefendi ne zaman gelmeye karar verecek😇
Baltanem Biz daha yolun başındayızzzz kesemiz bile görünmediii heyecanla ilk görüntü ve kalp atılını bekliyoruz
biranneikievlat merylii_ Bazen o kadar acı veren hareketleri oluyor ki diyorum tamam bu kız diyaframımdan felan çıkacak 😄
merylii_ Dalenkamader ay bende görünce bi tedirgin olmadım desem yalan olur, hatta dedim ki oğlum buton gelmiş ama sen acele etme daha var falan eşim gülüyor.
merylii_ cihangirgozde bende normal istiyorum da doktorumuz daha bir şey demedi, çatı vs bakılmadı bize de.
Arzuoztrk merylii_ 36+4 🥹 Sabırsızlanmaya başladım artık sağlıkla gelse de öpsem koklasam diye bekliyorum Doktorum normal doğum istiyor ama çatı muayenesi henüz olmadım. Pazartesi muayene edecek. Bir yanım kavuşmak istiyor heyecanlı bir yanım da artık çok yoruldu bitkin
merylii_ Arzuoztrk bazen kendimi şikayet ederken buluyorum valla ama evladıma sağlıkla kavuşayım da o kokuyu alınca unuturum diye düşünüyorum, benimde bugün muayenem var ama sadece usg mi çeker ne yapar bilmiyorum
merylii_ biranneikievlat ay bende de oluyor, böyle sanki perde aralar gibi karnımı aralayıp selam diyecek gibi dalıyor bazen 😂😂😂 aşırı şiştim, kendimi yırtılacak gibi hissediyorum üstelik kilo almadım yani bi de alsam heralde çatlardım😂