Cicekkk35 özel sağlık sigortam olmadıgı için doktor evde yat dedi. 27den beri wc dısında ayaga kalkmadan yattım hala da yatıyorum. Ama bir sürü ilaç iğne kullanıyorum. Ve 3 litre suyun altına inmiyorum ebe 3 lt suyun altına inme su serum görevini görğyor sancıları azaltıyor dedi