Minilborulceee Kızlarr her yerimin çatlaması yetmiyormuş gibi iki gündür deli gibi kaşıntı varr !)Benim gibi olan var mı 
gamze6606 Minilborulceee ben de burda bekleyeyim, 2-3 gündür çok kaşınmaya başladım. Eve karıncalar gelmiş alerjim var belki ondandır diye düşünmüştüm ama kaşınan yerlere bakıyorum ısırık izi de yok.
ozgezynp Minilborulceee çok geç olmadan sarı kantaron yağı kullanın derim benim hem kaşıntımı aldı hem de bir nebze küçültüyor çatlakları
gamze6606 Minilborulceee Fito krem iyi geliyordu bana, gebelikte kullanılıyor mu bilmiyorum. Benim de elimde yok şu an kullanamıyorum hiçbir şey ama sizinki kadar çok değil benimki
ozgezynp Minilborulceee ben aktardan aldım ama ev yapımı veya aktar fark edeceğini düşünmüyorum aklınıza geldikçe sürün günde 1 defayla sınırlı kalmayın cildi çok hızlı onarıyor