Melis06 kizlar 17 haftalgm acile gittm bogazim sismisti beta aldilar sonc beta degl istirahat verdi ama eve gelince 38,5 oldu atesim acil durumda bu sekilde ne yapmak gerekir basiniza hic geldi mi?
Melis06 Esra7261 virutik bir bogaz enfeksiyonu mu diye bakildi yani, onun sonucu normal viral enfeksiyon cikti