Hanımlar hayırlı akşamlar kandil sebebiyle camiye gittim tamamını kilamazamda o atmosferde bulunmak istedim sonrasında eve dönüş yolunda lavabo ihtiyacı geldi dışarda girmek istemedim ewe kadar tutmak zorunda kaldım herhangi bir sıkıntı olur mu öncesinde bı kafede lavaboda ihtiyacı giderdim camide sadece dua bulunmak için gittim