Kızlar 39+5 haftalık hamileyim. Dün gece çok şiddetli sol kasığımda basınç vardı ve çok can yakıyordu. Yürürken sağ taraf acımıyor ama sol bacağımı kaldırıp adım atmak çok acı veriyordu. Yavaş yavaş belimede yayıldı ağrı. Duş falan aldım zar zor yürüdüm. Doğuruyorum sandım ama bel ve karında ağrı yok. Sadece çok can yakan sol tarafta basınç. Zaten birkaç gündür aşırı basınç yapıyor aşağıya. Eğilmek falan çile. Karın altım acıyor. Şimdi gece oldu hafiften yine sol tarafıma o basınç acısı geldi. Varmı bu durumu yaşayan?