Scelikler kaç haftaliksinjz acaba aynı bende şuan 6+1olduk grip oldum çok fazla öksürük halsizlik dediğiniz gibi öksüre oksure kasigima ağrılar giriyodu kaşığı bırak kasigimdan bacağıma vuruyordu başlayınca bitmiyodu öksürük gittik doktora zencefil bal önerdi günde 2 kupa falan içiyorum bol ballı bide tuzlu ılık suyla buruna şu çekip gargara yapıyorum Allaha şükür gerçekten faydası oluyo deneyin derim ben korkuyorum zencefil bal içmeye ama doktor önerdi bisi olmuyormuş ❤️ insAllah Bi an önce sağlığına kavusursunz