Sabihagny İyi geceler herkese bayram tatilinde 32 +3 günüm doluyor kamu personeliyim acaba çalışabilir raporunu tam 32. Haftada almamı gerekiyor tatile denk geliyor özel hastaneden almam sorun olur mu ve 32. Haftayı birkaç gün geçerse ne gibi sorunlar olur
ipeklinaismom Sabihagny doğum sonrası izin hesaplarken tam gününde almak en mantıklısı bazı işyerlerinde+ li sayılarda.alindiginda.sorun çıkardıklarını duymustum
Fundahakanb Sabihagny çalışamaz raporumu 32. Haftada özelden aldım .zaten devlete hiç gitmedim tabiki kabul edecekler ! Bende kamuda calısıyorum
fm-112 Sabihagny ben saglık personeliyim mudurluk ozel hastane raporunu kabul etmedı 3 yıl onceydi ama .ya devlet hastanesı ya da üniversite hastanesınden alacaksınız denildi simdi degıstı mı bılmıyorum
Sabihagny incim2306 bayram tatiline denk geliyor devlet hastaneleri kapalı oluyor özelden anca almaya çalışacam