Hanife_ Hasreterel 24 haftalığım bitek hamileliğin başında kan testleri yaptırmıştı dr omdan sonra bişey yapmadım
mervekaya0658 Hasreterel 26+5 im canım şeker yüklemesi yaptırdım en son kan ve idrar testide aldılar herşey yolunda dediler Demir ilacına devam 1 ay sonra tekrar gel dediler bakalım çalışıyorum hala bi sıkıntı yok Allah’a şükür seninki nasıl geçiyor
Hasreterel Ozgeliz ilk hamileliyimde 3aya kadar hicbirseyım yoktu 3aydan sonra 9aya kadar kusmalarım basladı dogumda bile kustum o derece kotu gectı cok sukur ıkıncıde bişeyim yok cok iyi ilerliyoruz
Hasreterel mervekaya0658 benimkide cok sukur iyi gecıyo bende persembe gunu yapcam seker yuklemesı testını