hamile kalmadan önce içiyordum ogrendigimde birakmasi cok zor oldu hep aklima geldi ama 10. haftadan sonra bir mucizeyle iğrendim kokusu kötü gelmeye başladı.simdi 40 haftam bitmek üzere yine canim istemeye basladi belki de dogum yaklasti diye stres yapıyorum o yuzdendir ama bu sefer de vicdanen icmiyorum Allah birakamayanlarin yardimcisi olsun