tlyclk61 kedi sevmenin hiçbir zararı yok. Herkesin dediğine inanmayın. Aksine o kadar çok yararı var ki. Üzerinizdeki kötü enerjiyi alır, sakinleştirir, empati sevgi merhamet gibi güzel duyguları canlandırır. Ve daha birçok şey…
Ev kedisinden de sokaktaki kediden de sevmekten zarar gelmez. Sokaktakinin ısırmamasına, tırmıklamamasına dikkat etmeniz yeterli.
Sevdikten sonra ellerinizi de yıkadınız mi tamamdır…
Ben kediyle büyüdüm. Öyle aşılı falan da değildi kedilerimiz. Evde 6 7 tane vardı, av tutarladı. Hiçbir şey bulaşmadı. Şimdi hamileyim, evimde iki kedim var. Hamileliğim süresince de kedi ile ilgili hiçbir sıkıntı yaşamadım. Aksine çok da iyi geldi bana.