Merhaba şekerim sınırda çıktı doktorum diyet önerdi daha yeni başladım. 156 çıktı tokluk şekerim ama hissettim ellerim vs uyuştu yoğurt yedim rahatladım biraz daha ama mesela böyle çıktığında fark ettiğinizde şunu yiyorum dengeleniyor dediğiniz bişey var mı?