Nergiz7 27+6 haftalığız ama kilom 52, sizce sıkıntı mı ? Gayet yiyorum da aslında ama fazla almadım kilo. Herhalde ilerledikçe kilo alırım diye düşünüyorum
Sermec27 Nergiz7 27+5 im bende kilom 51 45 kiloyla hamile kalmıştım 22 de durdu kilo alımım çünkü şekerim çıktı diyet yapıyorum 🥰
1palyaco Nergiz7 49ile hamile kaldım. 48e kadar düştüm . Şuan 56 kiloyum. 26haftanın içindeyiz . Sanırım fazla aldım bebeğim bir hafta ilerde çıkmıştı ultrasonda .
Mesen Nergiz7 5 aylık şuan 9 aylık olunca kim bilir kaç olur inşallah böyle sabit kalırsa güzel evet 😂
Alyaeliz1 Nergiz7 benee 16.ci haftama yeni girdim 53 kiloyum aç karnına 51 i görüyorum bazen . Ama kilolu hareketsiz gebelikten yana değilim bebisler iyi olsun 🌷