Seac Merhabalar 4 günlük bebeğimle bugün Dr dilinde dil bağı olduğunu söyledi acaba yanlış görme ihtimali var mı. Yada böyle bi sıkıntı yaşayan oldumu neler yaptınız neler yapılması daha iyi olur
snowglobe Seac müdahale ediliyor fazla ise. Küçük bi operasyonla kesiliyo . benim kızımda çok az vardı konuşmasını etklimediği sürece sokıntı olmaz dediler şuan normal konusuyo. Ama o kadar azmış ki 1 yaşında fark edildi
Merve1414 Seac oğlumda vardı 1 dk içinde çocuk cerrahi halletti makasla kesik attı 3 saat emzirme emzirknemmesin dedi kanama durur düzelir dedi 2 saat sonra emzirmeye başlamıştım 3_4 aylıktı benimki
Seac snowglobe bizde ki de çok az bişey dedi ama biz yinede müdahale ettirelim dedik konuşmasında sıkıntı oldu mu