Gamzealptkn Merhaba 4+5 gnlk hamileym doktor geç döllenme olmş olablr dedi kese görmedk henüz ama bugn sağ kasık da yarm saate bir şeklnde bıçak saplanır gibi ağrı oluyor 2 saniye sürüp geçiyo normal midir başka bi durum mu var acaba
Dlntkesn Gamzealptkn normal sanki ama doktora görünün gene de 6-7 haftalıkken bende de vardı şimdi 10. Haftaya girmek üzereyiz çok şükür sıkıntı yok 😊