21 yaşındayım 10 aylık evliyim 15 yaşımnan adet oluyorum ve hiç bir zaman göğüs ağrısız adetim olmadı benim her ay regle 8-10 gün kala ğögüslerim ağrıdan sızlıyodu keçen ay bi baktım regle 10,7,4,2gün kalıyo ağrım yok ağrı yokki yok hamilelik çox bekliyodum ama olmadı regl oldm fakat reglin ilk günü rahimimde ağrı çok olurdu oda olmadl şimdi sormak istediyim ğögüs ağrısı ve adetin ilk günündeki ağrı ne sebebe yok ola bilir?benim adetim 28 günnen bir oluyo düzenli keçen ay 6 sı olmşdu bu ay 3 ne gösteriyor program ama hala olmadım neden ola bilir??