Kızlar lütfen aynı durumu yaşayanlar var mı yardımcı olur musunuz… doktora kaşıntılarım vardı gittim kan testi felan yaptı idrar aldı hiçbir şey çıkmadı testlerim temiz çıktı.. karnım dehşet kaşınıyor normal çatlak kaşıntısı değil kırmızı benekler çıktı. Kollarıma bileklerime elimin üzerine minik minik kabarcıklar yayıldı. Doktor hamilelikten diyor bir şey demiyor adına ne hastalığı belli değil geceleri kaşınmaya başlıyorum bebeğimin zararı yok ne güzel uyuyordum ama bu kaşıntılardan uyuyamıyorum artık oturup ağlıyorum lütfen yardımcı olun aynı şeyi yaşayan oldu mu koleztaz değil dedi doktor başka bişey ne olabilir çaresi nedir belki aranızdan aynı durumu yaşayan vardır.. zaten bayram tatili araya girdi hastaneye de sadece acile gidebilirim başka da şansım yok kızımın hareketleri bile yavaşladı nst de az çıktı 3 kere çektiler en son normale döndü napmalıyım bilmiyorum basit durabilir ama beni mahvediyor yaşam kalitemi mahvetti resmen..