Herkese merhaba. 29+ 3 üm 29 da girdiğimden beri kasıklarımda hep bir baskı var kalçamın içine doğru vuran. Gazdan mı oluyor yoksa bebek baskımı yapıyor ne oluyor anlamıyorum. Sürekli bir baskı hissi ayakdaykende yatarkende dolgunluk gibi böyle. Bebek hareketleri normal. Bu durumu yaşayan var mı