pilateslover Kızlar hapşırınca öksürünce beş saniye felan süren ani kramp giriyor karnıma, ilk gebeliğimde yoktu böyle bir şey acaba eski sezaryen dikişi mi acıyor 😢 daha küçük gebeliğim 11 hafta
3_oglan_annesi pilateslover bnmde öle oynuyor ozellikle uzanırken hapşırık geldiğini anldgimda ayaklarımı karnıma dgru çekiyorum o şekilde hapsiriyrm yoksa ağrı bı girdim kasılıp kaliyrm
pilateslover 3_oglan_annesi evet ya aynen öyle hazırlıksız yakalanınca hele dediğiniz gibi. Sizin de geçmiş sezaryen var mı
BirAskMasali1323 3_oglan_annesi benimde kasıklarım değilde sırtıma kuyruk sokumum ağırıyo uzanırken hareket edince dönünce kalkmaya çalışınca kitleniyorum nefesim kesiliyo hapşırıncada öksürüncede öyle oluyo kendimi tutarak sıkarak öksürüyorum veya hapşırıyorum ilk gebeliğim normalmi anormalmi bilmiyorum
pilateslover 3_oglan_annesi ilk gebeliğinizde hatırlıyo musunuz böyle olduğunu benim hiç olmamıştı, ondan acaba eski dikişler mi diye düşündüm
3_oglan_annesi pilateslover inan hatırlamıyorum ilki normaldi ikinci sezaryen di buda sezaryen olacak bugn doktru gttim iç dikislerim ii oldgunu soledi doktr alakası varmı bilemedm bayramdan sonra gidecem unutmasam sorarım
Drygrrs Benim ilk gebeligim en başından beri bunu yaşıyorum 29haftadayim. Ama serklajliyim yani şunu demek istiyorum. Acaba bu haspirinxa kasılmalar falan rahim ağzının kisalmasina sebebiyet veriyor olabilir mi .. Bi doktorunuzla konuşun bence
3_oglan_annesi BirAskMasali1323 rahim buyudukce bele baskı yapiyo ondan kurul yeride agrirmis bn gelende yerde dengesz uzun süreli oturunca ağrır birde çok yoruldgmda oluyo bı doktra sormak lazım aslinda
Ozge5 Arkadaşlar doktorum bunun magnezyum eksikliğinden olabileceğini korkulcak birsey olmayacağını söyledi yinede siz doktorunuza tabiki sorun 🌼