Leksi 37+3 te gittim muayeneye 2 gün önce 3.300 gramdı doktorumda boyu kilosu gayet iyi dedi . Normal doğumu bekliyoruz 🥰
xhbgns Prensesannesii1_ Aynı haftada 3530 gr doğum yaptım 37+1’de 4 kg üstü zor diyorlar ama bilemiyorum tabii kuzenim 4150 normal doğum yaptı ultrason hatalı ölçebiliyor bu arada benim +300 gr doğdu bence yediklerine dikkat et normal istiyorsan kaşar gibi bebeğe kilo aldıracak şeyler yememeye çalış