Eğer ki iki saatten çok uyuyorsa sarılığı vardır büyük ihtimalle benim kızımda öyleydi uyanmazdi asla hatta bi gece bende o yorgunlukla uyumuş kalmışım 4 saat uyumuştu sarılıktan yattık sonra hastanede iki saati bulmadan emzirin ayaklarının altını ıslatın en kolay öyle uyanır ıslak mendille silebilirsiniz yani ıslatın derken