Ozlemkkk Merhaba bayanlar 2 çocuğum var adetim 3 gün gecikti hep düzenli olurdum bugün öğlen test yaptım tek çizgi ama olamadım hala bı test doğrudur degilmi tek çıktı silik falan hiçbir şey yok. Oruçla alakalo olabilirmi gecikme acaba
Zynp-ela6 Ozlemkkk korkma canım yoktur sene bir kez bende gecikirdim on gün falan oluyor stresten olur üzüntüden olur hava değişikliğinden olur vs vs kafana takma.sakin uzun.surer yoksa 😀 test yapmışsın içini ferah tut