Kızlar lütfen dalga geçmeyin. Çok şükür gebeliğimde sıkıntı yok, olmaz da inşallah ama doktor bir ay sonra çağırdı. Özele gidiyorum normalde. Ama ben meraklanırım gibi geliyor. Devlete dümdüz kontrole gitsem doktor kızar mı? Öyle merak ettim geldim falan desem yalandan şikayet uydursam ilaç falan yazsa bu sefer ayrı sıkı tı