miamom gbayindir benim 14. Haftada sabah bulantilarim başladı öncesinde yoktu ahahah 😃 bizim de sınavımız bu galiba 😂
BabyAta gbayindir benim tüm belirtiler 11. Haftada başladı 22. Haftaya kadar devam etti bu sürede prilam kullandım kusmaktan kilo veriyordum çünkü
ttazeannee gbayindir bulantı ne zaman gelecek hiç belli olmuyor 6.haftada başladı 14 te bitti 31 haftalığım bulantılarım tekrar geri geldi :'(
Zeynomsu ttazeannee aha bana da öyle oldu ama bana doktor normal değil dedi. Kan testi istedi. gebeliğinle ilintili değil dedi. Enterit gibi dedi hakikaten ishal oldum ama bu kadar uzun sürmesi normal mi bilmiyorum
BirAskMasali1323 gbayindir Rabbim yardımcımız olsun sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza almak nasip olsun inşallah
Esrackc gbayindir ilk aylar sadece sabahları midem biraz bulanırdı o da bir parça ekmek yiyince geçerdi. Ben en kötü zamanlarımı balayı denilen 2. trimesterda yaşadım 🥲🥲
gbayindir Esrackc oyy eşimde inanmıyor vallahi birde ben hep şaka yaptım ikincide görürsün numara yapcam diye 🙈🙈
perihankrkya gbayindir 6.haftadan beri devam 12 haftaligim🥲bayram zehir olmasa bari diye diye düşünüyorum