Merhaba arkadaşlar sağlık ocagında kan tahlılı yaptırdım wbc 14.19 çıktı saglık ocagının doktoru dişlerle ilgili enfeksiyondan olabılır kadın doğum doktorunla görüş dedi görüştüm diş hekimine git olmadı testleri tekrarlarız dedi varmı aynı durumu yaşayan wbc si kanda yüksek çıkan 28 haftalığım bu arada