Merhaba bugun 5+0 hamileliğim ilk gebeliğim. 4+4 ken keseyi gördük elhamdülillah,ayrıca cikilata kistim var. Bugun lavaboda peçeteyle silince hafif kahverengi cok açık bi akıntı geldi, cok pimpirikliyim hemen doktora gittim progesteron yazdı sizde böyle bi durum yaşadınız mi cok korktum düşük olur diye