Drysf_bjk Merhabalar arkadaşlar, 3. Gebeliğim daha yeni 1 aylık falan mide bulantısı ve kusmam çok var bişey yiyip içemiyorum bana bi akıl verin, PRİLAM diye bir ilaç verdiler iyi gelmedi, Zofer aldım o da fayda etmiyor napıcam bilmiyorum 😔🥺
Deletedmom_88 Drysf_bjk ben prilamı sabah 1 akşam 1 şeklinde aldım. Beni rahatlatmıştı bayağı, tamamen geçirmiyor zaten yine kusacağımı kusuyordum ama ölü gibi tavana baktığım günlerden iyi yaptı beni 🥲
Aysemm44 Drysf_bjk Benim 8 haftalıkta başladı şimdi 31 haftalığız hala mide bulantısı kusma devam ediyor
Drysf_bjk lLavinia PRİLAM gece yatmadan önce alıyordum, zoferide günde 2 sefer dedi doktor yeterli gelmezse
Bendiyebiri_ Drysf_bjk ikinci gebeliğim şu son üç gündür hiç bişey yiyemiyorum ilaçlar fayda etmiyor bende prillam kullandım fayda yok dramamine kullanıyorum oda dün akşamdan beridir kusma yapıyo ve kusma baş dönmesi ve burun kanamasi takip ediyor açlıktan ve susuzluktan agliyorjm 😔
Drysf_bjk Bendiyebiri_ siz benden kötüsünüz valla 😕 zofer kullanın ben 2.gebeliğimde kullandım iyi geldi ama bunda fayda etmedi o da , sabah PRİLAM içtim dedim iyi gelir belki ama yok maalesef zar zor 2 lokma bişey yedim onu da çıkardım çıkarcam
Bendiyebiri_ Drysf_bjk acile gittim canim serum yapıldı ama doktor bunyemin çok kötü oldugunu soyledi
Drysf_bjk Bendiyebiri_ bende ilk gebelikte öyleydim su içiyordum onu bile çıkarıyordum serum aldım pek fayda etmedi doğuma kadar çektim valla
Bendiyebiri_ Drysf_bjk bende ilk gebeligimde aynı o şekil 9 ay boyunca kusma oldu ikinci gebeliğim de üç aydan sonra kötü oldum