Herkese iyi akşamlar. Kızlar an itibariyle 34 haftam bitti. Önümüzde ki hafta nst var. Doktor bana kasilmalarin uzun süre değilse sıkıntı olmaz ama çok sık olmasın demişti. Bugün ben gün içinde çok kez kasılma hissettim yani belki 10 11 kez ama hepsi kısa sürdü uzun sürmedi. Belli bir noktaya toplanıp bastırıyor sanki bebek. Sizce bu kadar olması gizli bir doğum sancisi olabilir mi? Yoksa bu haftalarda normal mi ? 🥺 l