Bizde oğlumla birlikte çok ağır bir hastalık geçirdik. Oğlum hastanede yatarken banada serum verdiler. Üçüncü gün artık düzelme olmayıp dahada kötüleşince antibiyotik verdi doktorum, o zaman bende 11+4 haftalıktım. 12. Haftadan sonra gerekli durumlarda antibiyotik veriyolar. İyi hissetmiyorsanız bir an önce gidin yoksa kendi kendine çok zor iyileşmek.